Колонка редактора: Школа життя?
Історик Юваль Ной Харарі наводить чотири якості, яким мають навчитися діти, народжені зараз, саме вони дадуть змогу конкурувати з розумними машинами та не збожеволіти від роздумів «де місце людини у світі».
«Треба розвивати критичне мислення у дітей», — говорить допитливий Юваль Ной Харарі. «Бо я так сказала, — відповідає вчитель. — Так, купіть однакові зошити для контрольних робіт».
«Треба навчити вмінню спілкуватися», — продовжує невгамовний Харарі. «Припиніть розмовляти, ви до школи вчитися прийшли, а не теревенити! Чого це ти смієшся? Виходь до дошки, і ми разом посміємось», — ділиться навичками комунікації вчитель.
«Винахідливість», — говорить Харарі. «Навчальний план, затверджений нагорі, і перевірка районо», — відбиває подачу пані вчителька. «А ще здайте смартфони і не шукайте там щось за темою уроку», — винахідливо знищує конкурента педагог.
«Взаємодія», — не вгамовується пан історик. «А оцінку вам також одну на двох ставити?», — запитує вчитель. «І ще, книжки із сусідом по парті ділити не можна, носіть кожен сам усі підручники. Розділяй і володарюй!», — подумки муркоче колективна Сніжана Денисівна.
Марина БАХОЛДІНА, редактор розділу «У вільний час»