Хобі: Коло керма
Командна гра, чіткий розподіл обов’язків та завдань, необхідність дотримуватися правил і стратегічне планування — це все про управління юридичною компанією чи про хобі? Так, Сергій Лисенко, керуючий партнер GRACERS Law Firm, обрав активне хобі. Чим приваблює трофі-рейд та наскільки це небезпечне хобі, пан Сергій розповів читачам «УЮ»
З чого починалося захоплення трофірейдом? Чи були до цього інші «автомобільні» види спорту? Чому саме трофірейд?
Ще з дитинства захоплювався автомобілями. Трофірейд для мене — це об’єднання швидкості, в якій потрібно мислити.
У трофірейдах змагаються різні автомобілі, який у вас?
У трофірейдах змагаються позашляхові автомобілі, мотоцикли і квадроцикли. Автомобіль, на якому я беру участь у змаганнях, — це Jeep Wrangler 1997 року. Jeep Wrangler, на мою думку, є взірцем для участі у трофірейдах. Він уособлює несамовиту потужність, яка під керуванням досвідченого та впевненого водія зможе подолати будьякі перешкоди.
Ви активний учасник змагань? Яке було першим?
Щороку, разом зі своєю командою, беремо участь у змаганнях. Разом ми велика родина, яка здатна подолати будьякі перешкоди. Наше перше змагання було у 2016 році в Полтавській області під назвою «Барсук Трофі2016». Там, у першому етапі, наша команда зайняла друге місце в класі TourismAuto.
Якими досягненнями можете поділитися?
У 2016 році, на першому етапі Любительської серії, ми посіли друге місце в класі TourismAuto. Цього року наша команда зайняла друге місце в класі QUAD. Щоправда, один із членів нашої команди зламав ногу. Але в цьому вся наша команда GRACERS — кожен із нас не шкодує ані себе, ані свого часу задля досягнення омріяного результату. Саме тому попереду на нас чекають лише великі перемоги!
Наскільки серйозне ваше захоплення трофірейдом? Чи підтримує вас родина?
Це — найбільше з моїх захоплень. Родина мене підтримує, але зазвичай вони дуже хвилються, адже це досить небезпечно. Я єдиний у моїй родині, хто має таке небезпечне захоплення.
Хто є взірцем у цьому спорті?
Сергій Осадчий, керівник комітету з трофірейдів Федерації автоспорту України, та Євген Рахманов.
В Україні цей вид спорту досить поширений чи на яку країну нам варто рівнятись?
Трофірейд найбільш поширений у Росії. Починаючи з 2009 року, український трофірейд вийшов на новий рівень, коли автомобілісти отримали ліцензії. Учасники змагань, які вважалися аматорами, отримали офіційний статус спортсменів. Трофірейд став не просто змаганням, а й видом спорту, кількість його прихильників стрімко збільшилася. Декілька разів на рік, окрім офіційного чемпіонату, любителі бездоріжжя влаштовують різноманітні заїзди і вносять у них свої особливості.
Щороку екіпажі, які беруть участь у змаганнях, стають потужнішими та сучаснішими. Автомобілісти продовжують робити все, щоб позашляховик витримував усі сюрпризи бездоріжжя. На сьогодні такі заїзди відбуваються практично в кожному куточку України.
Що можете порадити новачкам у трофірейдах?
Новачкам для початку порадив би проїхатись у класі туризму, тільки потім, відчувши всі позитиви та негативи, можна купувати автомобіль, який до вподоби, та брати участь в інших класах.
Чи знаходили ви нових клієнтів під час трофі?
Ні, жодного разу.
На вашу думку, є щось спільне між трофірейдом та юридичною практикою?
У трофірейдах швидкість не є пріоритетом. Важливо успішно подолати всі спецділянки, відвідавши серію спеціально обраних організаторами важкодоступних точок, і приїхати на фініш вчасно. Отже, спільне між трофірейдом та юридичною практикою є — це так само небезпечно, як і юридична практика. І потрібно шукати найефективніший шлях для досягнення поставленої мети.