№9 Вересень 2019 року → У вільний час

Хобі: Коло керма

Командна гра, чіткий розподіл обов’язків та завдань, необхідність дотримуватися правил і стратегічне планування — це все про управління юридичною компанією чи про хобі? Так, Сергій Лисенко, керуючий партнер GRACERS Law Firm, обрав активне хобі. Чим приваблює трофі-рейд та наскільки це небезпечне хобі, пан Сергій розповів читачам «УЮ»

 

З чого починалося захоплення трофі­рейдом? Чи були до цього інші «автомобільні» види спорту? Чому саме трофі­рейд?

Ще з дитинства захоплювався автомобілями. Трофі­рейд для мене — це об’єднання швидкості, в якій потрібно мислити.

 

У трофі­рейдах змагаються різні автомобілі, який у вас?

У трофі­рейдах змагаються позашляхові автомобілі, мотоцикли і квадроцикли. Автомобіль, на якому я беру участь у змаганнях, — це Jeep Wrangler 1997 року. Jeep Wrangler, на мою думку, є взірцем для участі у трофі­рейдах. Він уособлює несамовиту потужність, яка під керуванням досвідченого та впевненого водія зможе подолати будь­які перешкоди.

 

Ви активний учасник змагань? Яке було першим?

Щороку, разом зі своєю командою, беремо участь у змаганнях. Разом ми велика родина, яка здатна подолати будь­які перешкоди. Наше перше змагання було у 2016 році в Полтавській області під назвою «Барсук Трофі­2016». Там, у першому етапі, наша команда зайняла друге місце в класі Tourism­Auto.

 

Якими досягненнями можете поділитися?

У 2016 році, на першому етапі Любительської серії, ми посіли друге місце в класі Tourism­Auto. Цього року наша команда зайняла друге місце в класі QUAD. Щоправда, один із членів нашої команди зламав ногу. Але в цьому вся наша команда GRACERS — кожен із нас не шкодує ані себе, ані свого часу задля досягнення омріяного результату. Саме тому попереду на нас чекають лише великі перемоги!

 

Наскільки серйозне ваше захоплення трофі­рейдом? Чи підтримує вас родина?

Це — найбільше з моїх захоплень. Родина мене підтримує, але зазвичай вони дуже хвилються, адже це досить небезпечно. Я єдиний у моїй родині, хто має таке небезпечне захоплення.

Хто є взірцем у цьому спорті?

Сергій Осадчий, керівник комітету з трофі­рейдів Федерації автоспорту України, та Євген Рахманов.

 

В Україні цей вид спорту досить поширений чи на яку країну нам варто рівнятись?

Трофі­рейд найбільш поширений у Росії. Починаючи з 2009 року, український трофі­рейд вийшов на новий рівень, коли автомобілісти отримали ліцензії. Учасники змагань, які вважалися аматорами, отримали офіційний статус спортсменів. Трофі­рейд став не просто змаганням, а й видом спорту, кількість його прихильників стрімко збільшилася. Декілька разів на рік, окрім офіційного чемпіонату, любителі бездоріжжя влаштовують різноманітні заїзди і вносять у них свої особливості.

Щороку екіпажі, які беруть участь у змаганнях, стають потужнішими та сучаснішими. Автомобілісти продовжують робити все, щоб позашляховик витримував усі сюрпризи бездоріжжя. На сьогодні такі заїзди відбуваються практично в кожному куточку України.

 

Що можете порадити новачкам у трофі­рейдах?

Новачкам для початку порадив би проїхатись у класі туризму, тільки потім, відчувши всі позитиви та негативи, можна купувати автомобіль, який до вподоби, та брати участь в інших класах.

 

Чи знаходили ви нових клієнтів під час трофі?

Ні, жодного разу.

 

На вашу думку, є щось спільне між трофі­рейдом та юридичною практикою?

У трофі­рейдах швидкість не є пріоритетом. Важливо успішно подолати всі спецділянки, відвідавши серію спеціально обраних організаторами важкодоступних точок, і приїхати на фініш вчасно. Отже, спільне між трофі­рейдом та юридичною практикою є — це так само небезпечно, як і юридична практика. І потрібно шукати найефективніший шлях для досягнення поставленої мети.

 

-->